2011. június 26., vasárnap

Feledhetetlen

Bizony feledhetetlen éjszakánk volt, Ármin fél 11-től hajnal fél 4-ig óránként ébredt,aztán aludt fél 6-ig utána meg fél 9-ig, mondhatnám ,hogy egy élmény volt dehát nem mondom mert nem volt az :)) Nem tudom mi lehetett mert volt hogy mire odaértem már aludt is vagy kettőt ráztam a fenekén a kiságyba és már horpasztott is tovább egyszer adtam neki inni mert csak úgy volt hajlandó a nyekergést abbahagyni és aludni, egyszer kilehet bírni de remélem több nem lesz mert komolyan fontolóra vettem, hogy megkérdezem a kórházban, hogy van e rá garancia? :D
Reggel arra az elhatározásra
jutottam hogy mikor Ármin alszik alszom én is, hát azt hiszitek úgy is volt, nem-nem és nem :)) első alvásnál ami 11-13:30 ig tartott sütöttem főztem
Tegnap Árpinak dolgoznia kellett de sebaj mert most egy hét szabi jön amit már nagyon vártam,végre sokat együtt leszünk nem csak hétvégén, ilyenkor nyáron Ő hétköznap általában reggel 5-6 tól este 7-8-9 ig dolgozik ritkán 5-ig, de milyen jó is lesz majd télen amikor 3 hónapig itthon lesz, allllig várom és a karácsonyt is, már gondolkodom ki mit fog kapni főleg majd a majdnem egyhónaposunk :) novembertől már nem sok lehetőségem lesz bármi után kajtatni és vásárolgatni nem úgy mint tegnap ezer boltba voltam a gyerekekkel ezt általában apával együtt szoktuk megejteni vagy egyedül megyek és apa marad itthon a gyerekekkel, node ez van ha apa nincs ott ez lesz a végeredmény mert Holly minden boltba talál valami nekivalot :)) de egyiket sem bánom mert a kislabdák kivételével mind kreatívkódos, tegnap a gyöngyösből csináltunk Hollynak nyakláncot, bokaláncot és karkötőt míg Ármin aludt.

1 megjegyzés:

Gizus írta...

Valószínűleg foga jöhet, Petra is csinál ilyeneket! De szerencsére nem gyakran, remélem nálatok sem lesz rendszer belőle :)
Nagyon jó lenne találkozni a nyáron, Holly és Dóri biztos jól megértenék egymást, Dóri is szereti a kreatív játékokat, pont mint Holly :)