2011. július 18., hétfő

Tippelős

Annyira kellemetlen ez nekem ezer meg százezer bocsánat, biztos gondoltok most valamit de nincs a név a nevek között.Korai volt még ezt a játékot kiírnom,nálam a névválasztás sosem volt egyszerű menet,találtunk egy nevet ami mindkettőnknek tetszett a 27. azaz Kitty, azért írtam 27.-nek mert november 27-re vagyok kiírva DE miután a múlthéten megmondták, hogy tuti 100% kislány nem érzem magaménak a nevet és Árpi is a minap azzal jött haza, hogy Hello Kitty, na mondom akkor ennek lőttek.Természetesen mivel brü eltalálta neki jár az aji és tényleg ne haragudjatok.Nevünk még nincs :( Az itt írtak közül Árpi Heidi-t vagy Nicole-t akarna de nekem valahogy neeem, én legeslegszívesebben Kincső-nek hívnám de itt nem lehet.

4 megjegyzés:

brü írta...

hihi én tudtam :D

szandra írta...

Őszintén: én nem bánom, hogy nem Kitty "pirul" (bár nem az én dolgom, tudom :D )

Ebdette írta...

A Nicole nagyon tetszik :) Miért nem lehet Kincső? Ha itt lehet külföldi nevet anyakönyvezni (hivatkozva a felmenőkre), akkor ott miért ne lehetne??

Annamari írta...

Betti lehetni lehet hogy lehetne :D de nem tudják rendesen kiejteni, nem szeretnék kicseszni a gyerekkel ,hogy a büdös osztrák kölykök csúfolják :/