2011. december 12., hétfő

Dokinál jártunk

Elsőnek kell megemlítenem,hogy tele a tököm a dokival meg az idióta nővérkéjével (elnézést a kifejezésért) mint anno Árminnál megint belekötöttek,hogy 150 gramm helyett csak 110 grammot hízott ... megkérdezték mennyit eszik, hányszor, jön-e vissza stb-stb és látványosan kétségbe vonták minden szavamat ... olyant bele tudnék verni a fejükbe ... mert gondolhatják,hogy két egészséges jól fejlett gyerekem mellett a harmadikat tuti éheztetem, úgyhogy megfogadtam ha legközelebb megkérdezik hányszor eszik megmondom csak egyszer kap enni egy nap mert nem szeretném elkapatni, kíváncsi leszek mit reagálnak.

Ármin szegénykém szurit kapott, de meg sem kottyant neki :) remélem nem lesz semmi ... se láz se fájdalom se gyulladás ...

3 megjegyzés:

Hella írta...

Ne foglalkozz velük!

Én annó ezt úgy hidaltam át, hogy nem vittem őket méricskélésre. Mondtam, hogy amíg egészségesen fejlődnek, addig nincs szükségem "jótanácsokra". :) Békén hagytak.

Patri-cica írta...

Nem érdemes ilyenen idegeskedned! :D
Ha történetesen épp reggel végezte el mondjuk a dolgát(már ha szabad ilyen vulgárisan fogalmaznom) akkor átnyújthattad volna nekik a hiányzó pár dkg-t! Az való nekik!

Cupp

Ági írta...

ha én újra kezdeném, tuti dokit váltanék már most!
engem a dokink már első perctől fogva hülyének néz... ha a gyerek reggel belázasodik és elviszem a délutáni rendelésre, szó szerint lebac, mert hogy minek viszem, úgyse tudhatja, hogy mitől van a lázasság!majd ha legalább 2 napig lázas a gyerek, akkor már biztosan meg lesz az oka, hogy miért van...
a kajálás témával engem az első gyereknél idegeld ki, míg a gyerek hízott, ahogy a nagy könyvben le van írva én úgy lefogytam, hogy többen azt hitték, valami halálos kórban szenvedek...folyamatosan méregettem, agyaltam, hogy biztos elég-e neki, nem éhes-e, stb... szarrá idegeskedtem magamat!
szerintem ne idegesítsd magad rajta, kötekedik, akkor nem kötelező nektek őhozzá járni, van más gyerekdoki is a világon!