2012. február 27., hétfő

Napiképek

Szombaton jó idő volt kint voltak az udvaron míg apa szerelt, de persze vasárnap a lovaglásra havas eső esett és fújt a szél mint az állat, így átettük erre a hétvégére a jobb kilátások reményében.Ez a fácán pedig minden reggel a fürdőszoba alatt csipeget, mikor napi rendszerességgel láttam akkor már szórtam ki neki magokat így gyakrabban jön :)Ennek a gyönyörűségnek biztos olyan hívatása lesz ahol naphosszat beszélhet, lyukat beszél az ember hasába komolyan mondom, megállás nélkül magyaráz és hozzá intenzíven gesztikulál :D Ma először kicsúfolták az oviban mikor mesélte majdnem sírva fakadt, volt nektek is ilyen a gyerekekkel? (egy képet rajzolt egy kislány amin az ovistársai voltak, mindenkinek kis fejet rajzolt Holly-nak meg nagyot, nagyon rosszul esett neki, aztán meg kinevette,elég mufurc kislány de hálisten megy iskolába ősztől) Nagyon szomorú volt ez miatt nekem meg a szívem szakad meg,hogy szegény nem érti miért csinálta ezt, annyit tudtam neki mondani,hogy hát vannak ilyen gyerekek sajnos akik csúfolódnak.Ha nem veszi tolakodásnak az illető megkérdezhetem,hogy aki Oroszországból olvas ,hogy talált rám?

3 megjegyzés:

szandra írta...

Én azt szoktam mondani Liának, hogy ne barátkozzon azzal, aki megbántotta (persze tudom, hogy ki a gonosz és ki a barátja, aki azért lássuk be gyerek, nem szándékosan is bánthat) és, hogy buta aki ilyet mond, rajzol. Ezt el szokta fogadni, nem gondolom, hogy annyira magára venné. Sajnos mindenhol vannak ilyenek, még középsuliban is......
Liának se áll be a szája, oviban mondták, hogy az ellenállásban kellett volna harcolnia, akkor dumája van, és mindenre ellentomond :D :D :D

gorane írta...

Szegénykém:(
Nálunk Petrát csúfolták a suliban ,mert szeplős...jó pár napig sírva ment.Az oviban sosem csúfolták.

Annamari írta...

szandra az apja is nagyjából ugyanezeket mondta neki.

megmondom őszintén már előre félek,hogy azért mert magyar bántani fogják (szavakkal) de hogy a VV-t idézzem ez benne van a pakliban.