2012. november 27., kedd

Lorax


 Moziba mentünk tegnapelőtt.Úgy volt hogy a zanyum vigyázz a két kis töpszlire de Ármin ahogy látta, hogy otthagyom máris egymagában fürtökbe lógott rajtam, csak cuppogott az üvegén és szorongatta a kis rongyiját plussz keservesen anya-anya anyázott, a zapa mindengondolkodás és rettegés nélkül mondta,hogy hát akkor vigyük Őt is, nahát gondolhatjátok én azért ennyire nem voltam lelkes mert lelki szemeim előtt láttam ahogyan a tömött moziban Ármin kurjongat, jön és megy és szalad és borul majd gurul lefele a lépcsőn ... DE ehhez képest Ármin a maga kis két évével az 1 percig egyhelybenmegülni képtelenségével az üres moziban ( na jó 12-en voltunk) úgy ülte végig a filmet(mesét) mint a cövek és ez most komoly!!! Ette a kis popkornját itta az innijét és ha énekeltek a mesében akkor Ő szépen jobbra-balra billegett, nagyon-nagyon cuki volt ♥ a zapával ettünk finom nachost sok-sok csipőspaprikával :)

3 megjegyzés:

Reni írta...

Ezt mi is láttuk...nekünk tetszett :)

Annamari írta...

jaaa igen azt lehagytam,hogy szerintem nagyon szupi kis mese :))) ajánlom mindenkinek

Névtelen írta...

Érdeklődöm, hol lehet esetleg kapni a Lorax plüss figurát. Nagyon szeretné a gyermekem. E-mail elérhetőségem: elkan.ingridkukacujbuda.hu
üdvözlettel, köszönettel
Elkán Ingrid