2014. november 12., szerda

Nem csalás, nem ámítás .....

..... vagy talán mégis?! Érdekelne veletek/nálatok akiknél nagyobb és kisebb kölköcskék is vannak ez hogyan történt és miként kezeltétek a storyt és meddig ámítsuk őket, hogy de de márpedig létezik és jön és beoson és odacsempészi az ajándékot. Holly tavaly egy adott pillanatban azt állította,hogy anya nem is létezik, de meggyőztem az ellenkezőjéről ;) olyan picike volt még nem volt szívem ráhagyni, ... nem emlékszem,hogy ez az én esetemben hogyan történt anno ... nem vagyok attól beparázva mi van ha rájön, ha nem lehet már meggyőzni és szint kell vallani, mert tudom az lenne ám csak piszkosul izgalmas, nagyon jó társ lenne a dugdosásban, a fa díszítésben amikor a kicsik már alszanak és rettentően boldog lenne tőle sőt biztos vagyok benne,hogy különlegesnek érezné magát és adna neki egy kis plusszt :) megmondom őszintén ezt is várom már, várom,hogy beavatott legyen :)

Nálatok ez hogy volt? vagy van? vagy lesz? :)

Az idén nem lesz nagy fánk, eskü,hogy próbálok 3,5 méter alatt maradni ;)

5 megjegyzés:

Szandra írta...

Nálunk tavaly kérdezett rá Márk, hogy most létezik Télapó vagy nem? Visszakérdeztem, hogy miért szerinted? Azt mondta létezik. Szerintem tedd te is ezt, ha rákérdez. És ha azt mondja, hogy szerinte nem, kérdezd, hogy miért....majd rátérhetsz arra, hogy valóban nem, jól gondolja és beszélgettek róla. Én így tervezem :)

Orsy írta...

Nekem három van 2 és fél, öt és fél a legnagyobb 8 éves másodikos...még ős i hisz mindenben. Még a fogtündérben is...Kiesett a foga és mondtam tegye dobozba. Erre mondta, hogy nem, a párnája alá teszi, hogy elvigye a fogtündér. Mire mondtam neki, hogy fogtündér nem létezik...Na amit tőle kaptam... :) Nálunk ez még nem téma :)

Névtelen írta...

Ati 10 múlt és még mindig hiszi. már 5-6 éves kora óta pedzegeti, idén már elég komoly keresztkérdéseket tett fel. de még várja, mi pedig hagyjuk.
nálunk a Törpék számára is ki fog derülni, ha Ati rájön, tuti elmondja majd nekik (velem is így volt, 6 évesen, a tesóm elárulta, ő akkor volt 9). részemről ezt a varázst szeretem a karácsonyban. dius.

Annamari írta...

Szan pont ezt kérdeztem én is tavaly Hollytól :) és ahogy írod nagyon pont így fogom csinálni :)

Orsy fogtündér nálunk is van :)))

Dius de édi :) a sógorom fia is 10 de már tudja,hogy nincs, én nem emlékszem hogyan tudtam meg de abban biztos vagyok Holly tartaná a száját :)))) nagyon örülne,hogy Ő valami olyant tud ami csak a kettőnké :)

Szandra írta...

Nálunk is Márk cinkos társ lenne/lesz abban, hogy ne mondjuk el Liának :)
Anyutól meg megkérdezem, velem hogy történt :D