2016. március 21., hétfő

Pár szóban Floridáról (MIAMI)

Nahhh megjöttem kedveskéim :) Hát nem Floridából mert az sajnos csak 10 napig tartott. Annyira nagyon hanyatlásnak indult a blog pedig nem akarom, csak nem jutok el idáig egyszerűen :( Hoztam pár képet mutatóba de részünkről ez a hely is azok közé tartózik ahova többé nem szeretnénk visszamenni.)
 


 








Minden tele kókusz fákkal és sok-sok kókusszal a fán és a fa tövében :) és mindez néhol parkoló övezetben, hát nem szeretnék alatta állni mikor pár kókuszdió lepottyan :D :D
              
Az Ocean Dr egyébként szuper, este főleg, nyüzsgés, zene, jobbnál jobb éttermek, koktélok, vízzúgás, kell ennél több? :)









A belváros elég szép és miután leparkoltál egy vagyonért, ehetsz egy gombóc fagyit 3 dollárrért. Magyar kiszolgáló plussz pont ;)
A BEACH és én ♥









Az üzemanyag szemet gyönyörködtetően olcsó, 1,89 dollár 1 gallon (4 liter) ha jól utána számolunk akkor sem kerül többe egy liter mint 130 forint, ez azért már döfi és értem már miért jár mindenki böhöm nagy pick up-pal :) A boltokat úgyszintén imádom, a választék óriási mindenből, legyen szó kenyérről, fagyiról, sajtról stb-stb a gyümölcsök zöldségek csillognak villognak :))) gyönyörűen sorakoznak mint a hadseregbe .......


Aztán találkoztunk ilyen felnyiló úttal is :) ilyent eddig csak a filmekben láttam és nagy volt a kísértés, hogy gázt adjunk és átugrassunk a túloldalra :))))) de hát álltak előttünk ;) Szerintem sikerült volna, ez a bérautó nagyon pepec volt vagyis sohatöbbetilyensz@rt :))))))
Egy utca Miamiban és várakozás a reptéren hazafele, nyomot itt is hagytunk magunk után :)
Ha ügyes voltam akkor mint mindig most is a képre katt és nagyméretben meg lehet nézni :) A következő posztban Key Westről írok majd. (na az fantasztikus volt)



Nincsenek megjegyzések: